среда, 4. мај 2011.

Опет смо у Београду + изгубљено нађено

Следећи тренинг ћемо имати у четвртак увече од 20.00 у Победи. Сви који су учествовали на 30. меморијалу "Чика Душко Јовановић" потребно је да ми донесу карте са уцртаним путањама куда су ишли, са писаном анализом како су ишли од контроле до контроле и да напишу општи утисак о учешћу на меморијалу, шта је било добро, а шта лоше и сл. Анализу пишите у вашим свескама у којима сте писали дневник тренинга на кампу (или ако нису учествовали на кампу у посебној свесци).
Значи, сви би требало да ми донесу своје дневнике, које ћу вратити на следећем теоријском тренингу или на такмичењу у Обреновцу.


Што се тиче дела изгубљено нађено.
Пошто сам последњи отишао са Рајца, покупио сам све што је заостало.
1) 2 качкета, жути без неке посебне ознаке, и црвени са натписом Austrian (групна соба)
2) 1 папуча, црна са белим натписом Easy line (групна соба)
3) пуњач за Sonny Ericsson (ТВ сала)
4) Nike патике - плитке, црне (групна соба)
5) Скејтерске патике Falasi, црне са сликом костурске главе (фине лепе блатњаве остављене испред улазних врата на таван)
6) мали дукс (претпоставњам да је у питању од малог Алексе, Иваниног брата)
7) Кабаница, дуга плава, са картом из Љига
Они који су заборавили моћи да добију своје ствари у четвртак у Победи.
У сваком случају нека ми се обрате овде путем коментара или на мој телефон.

Видимо се у четвртак.
Поздрав

Нема коментара:

Постави коментар