уторак, 13. децембар 2011.

Нови садржаји на блогу


Коначно сам нашао мало времена да преведем клип који сам снимио прошле године на О-рингену а тиче се компаса за палац.
Ако случајно не видите титл притисните дугме CC на јутјубу

О томе како и због чега се користи на одређени начин чућете од једног од двојице твораца овог супер проналаска што се тиче нас оријентираца. Можда ће се неки и одлучити да купе компас са широм иглом и да није шарен :))
Што се тиче термина тренинга погледајте овде.

А ево и један задатак.

Шта на овој слици не ваља?



Поздрав и видимо се на тренингу!!!

7 коментара:

  1. Ne valja to sto je broj kontrole okrenut ka jugu a ne ka severu.


    Stefan

    ОдговориИзбриши
  2. ovaj anoniman mora da sam ja

    M.B.

    ОдговориИзбриши
  3. ne valja to sto karta ne moze da se zove miki i iki kada nemamo nikakvog MIKI u nasem klubu

    M.B.

    ОдговориИзбриши
  4. napisi mi mrgude ko drzi kartu

    ОдговориИзбриши
  5. Samo klikni na kartu desnim klikom i pritisni "save picture as" i videces ime dokumenta na kome pise ime onog ko nosi kartu :)
    ne moze nista lakse anonimni
    Znam zasto pitas i rekao sam Stefanu odgovor tako da znas da si zaradio :)

    ОдговориИзбриши
  6. ojuzen broj na karti. petar

    ОдговориИзбриши