недеља, 12. фебруар 2012.

Ушће Кошутњак Победа

За сутра сам направио малу промену у односу на договор од суботе. Тренираћемо на Ушћу од 10.00. Налазимо се у згради Ушће на главном улазу (унутра). Понесите опрему за трчање напољу и фолију за карту. (Олга и Тија ипак могу да ураде шта су планирали у понедељак... :) )
Троугао представља главни улаз у ТЦ Ушће


У уторак или среду ћемо ићи на Кошутњак (договарамо се сутра). Договор је да сви будемо тамо у 11.00. Налазимо се код платана проф. Нишавића.
Неки ће имати трчање и зимске активности, а неки само зимске активности... :) Потребна резервна преобука.

У четвртак ћемо бити у Победи. Девојчице од 11.00 а дечаци од 12.00.


Чујте се међу собом да се договорите око заједничког доласка на тренинг!!! И јавите ми ако случајно не долазите!!!
Поздрав

13 коментара:

  1. sta su olga i tija mislili

    ОдговориИзбриши
  2. zbog toga sto to pise na blogu a ja bi to trebao da znam jer sam clan kluba a inace mislio sam da su planirali nesto sa snegom :)
    M.B.

    ОдговориИзбриши
  3. jos nesto. ti si mi rekao sta su planirale sto znaci da si se i ti zanimao :)
    NIKI OHOOHOOOO

    ОдговориИзбриши
  4. posto sam te sada naljutio i znam da ces nesto odgovoriti TO STO ODGOVORI SMATRAJTE NETACNIM
    M.B.

    ОдговориИзбриши
  5. Miso ja sam ih brrre cuo kako prrricaju o uscu na krrraju trrreninga, ali to mene nije zanimalo za rrrazliku od NEKIH. <3 :)

    ОдговориИзбриши
  6. izvini nisam hteo da te uplasim ,nego imas neke greske u pisanju , na primer rrrrrrrrrrrr a moje je r"
    M.B.

    ОдговориИзбриши
  7. nema na cemu da se izvinjavas VELIKI

    ОдговориИзбриши
  8. al smo nesto pametni nidzo

    ОдговориИзбриши